»Preučuje razstavne, ateljejske in obprodukcijske spontanosti v umetniškem procesu. V tej praksi, in tudi pri umetniškem delu Delo je treba poiskati, se ozadje, okvir, podstavek umetniškega dela z minimalno gesto preobrne v delo samo. To se zgodi natanko tako, da izpostavi njegovo odsotnost, njegovo očitno neidentičnost (z idejo, predstavo, konvencijo o tem, kaj in kje je umetniško delo v galerijskem prostoru). S to gesto se umetniško delo ne ukinja, temveč se vzpostavi na nov način – z dvoumnim, kontradiktornim umikom umetniškega dela iz horizonta pričakovanja gledalca.«
»Mila (Kačič), moja najljubša prijateljica, mi je dala izjemno veliko. Z mano je šla tudi takrat, ko sem šla rodit prvega otroka, peljala me je v porodnišnico. Mož je bil takrat ravno v tujini.«
»Lahko bi se zgodil nov upor proti uporu. Poškodovanje umetniškega dela bi lahko razumeli tudi kot umetniško delo, mislil sem, da bi bilo zanimivo ... Ali ni prilepljeno tam, da bi ga pojedli?«
»Nekatere od ptic med dolgimi poleti spijo z enim očesom, druge v kratkih presledkih, njihova telesa pa se prilagodijo tako, da daljšega spanca sploh ne potrebujejo.«
»Umetniško delo je s koncem modernizma izgubilo svojo intrinzično vrednost in svojo avtonomijo ter smo včasih negotovi glede načinov, kako ga nasloviti, kako o njem govoriti.«
»Čeprav uporaba lepilnega traku srebrne barve za pritrditev banane na steno morda ne izraža najvišje stopnje ustvarjalnosti, njegova absurdna in farsična narava ustreza 'minimalni stopnji ustvarjalnosti', ki je potrebna za uvrstitev v kategorijo kot izvirnik.«
»Delo izvirno in cena prilagojena tržni ceni.«
»Elementi, kot so psihološke upodobitve likov, realizem obrazov, svetleča sila, ki osvetljuje Kristusovo telo, preplet treh likov in komunikacija, ki jo vzpostavi z gledalcem, utemeljujejo to sliko kot delo velikega umetniškega pomena.«
»V subverzivni poziciji, da živimo, medtem ko vendarle ne živimo, Beton Ltd. ne pristaja na nobeno doslej ugotovljeno ali izbojevano gledališko formo (določene forme uspavajo določene vsebine), ampak smo se tokrat oprijeli redukcije kot osnovnega umetniškega principa, ki je povzročil nastanek predstavnine, kot delo definiramo sami.«